fredag 28 augusti 2009

Nu är det Fredagsmys..

..om det så är det sista jag gör.. Hihi, den jäkla låten sitter ju på hjärnan jämt.
Inatt ska jag gå upp och köra Lisa, Magnus & söta Thea till Landvetter. Dom ska till Turkiet, så skönt. Jag är avvis. Vill med ha sol och värme..
Björn är ute, har sagt till han att han måste vara hemma innan kl 03,30 och inte full. Hmm, får väl se hur det går..

Jag hämta mitt nya pass idag, blev lite nöjd, jäkla skillnad mot det gamla iaf, skrattar.. Annikie hämta oxå sitt, hon blev jätte fin. Alltid kul sånt där.
Snart ska vi till London. =) Vi köpte fotbollsbilljetter igår, till Tottenham-Manchester United. Tänk att jag ska få se United. Grymt kul!!

Jaja, nu ska jag hänga med min Alexander! Trevlig Fredags kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar